Kosmocar-section-hero-visual-press-releases-1900x600
23.102020

V4 Granturismo: νέος προηγμένος κινητήρας της Ducati για τη νέα Multistrada

Ducati
  • Ένας νέος κινητήρας κορυφαίας τεχνολογίας από τη Ducati, ειδικά εξελιγμένος για τη νέα Multistrada
  • O V4 Granturismo διακρίνεται για εξαιρετική απόδοση σε όλο το εύρος στροφών, προσφέροντας στον υπερθετικό βαθμό όλες τις παραδοσιακές αξίες της μάρκας
  • Παράλληλα, εντυπωσιάζει με την αξιοπιστία και την αντοχή του, με τα διαστήματα συντήρησης να έχουν επιμηκυνθεί στα 60.000 χιλιόμετρα

 

Η Ducati παρουσιάζει τον ολοκαίνουργιο V4 Granturismo, έναν εξαιρετικά συμπαγή, ελαφρύ και αποδοτικό κινητήρα, που προσφέρει υψηλή ροπή. Σχεδιασμένος να εξοπλίσει την τέταρτη γενιά της Multistrada, ο V4 Granturismo ανοίγει μια εντελώς νέα εποχή για τη μάρκα με έδρα το Borgo Panigale. Ο καινούργιος κινητήρας ενσωματώνει πιστά τις παραδοσιακές αξίες Ducati - στυλ, έμπνευση, απόδοση, αξιοπιστία - για απόλαυση εντός και εκτός δρόμου. Με τεχνολογία τελευταίας γενιάς και υλικά πρώτης κλάσης,  ο V4 Granturismo εγγυάται ανθεκτικότητα στο χρόνο, ξεχωρίζοντας – εκτός άλλων – για τα υψηλά διαστήματα συντήρησης.

DUCATI V4 GRANTURISMO - Νέος προηγμένος κινητήρας

Αν και ο συγκεκριμένος κινητήρας έχει κατασκευαστικές ομοιότητες με τον Desmosedici Stradale, έχει εξελιχθεί για να επιμηκύνει τα διαστήματα service στα 60.000 χλμ. Κάτι που έγινε εφικτό, χάρη στην εμπεριστατωμένη τεχνογνωσία που απόκτησε η Ducati στη χρήση υλικών, επεξεργασιών και τεχνικών λύσεων που αναπτύχθηκαν γύρω από το Desmodromic σύστημα. Όλη αυτή η τεχνογνωσία εφαρμόστηκε σε ένα σύστημα με ελατήρια για το κλείσιμο των βαλβίδων, το οποίο καταπονεί λιγότερο τα εξαρτήματα σε σύγκριση με το Desmo, δημιουργώντας ένα μοναδικό ορόσημο, χωρίς προηγούμενο εφαρμογής σε κινητήρα μοτοσυκλέτας.

Η εμπειρία της Ducati από την ανάπτυξη του Desmodromic system αντικατοπτρίζεται στο νέο χρονισμό των ελατηρίων, ειδικά σχεδιασμένων για τον ολοκαίνουργιο V4 Granturismo. Το πλάνο συντήρησης του V4 Granturismo προβλέπει αντικατάσταση του λαδιού, έλεγχο του φίλτρου αέρα (κάθε 30.000 χλμ.) και φίλτρου κινητήρα κάθε 15.000 χλμ. (ή 2 χρόνια). Ο έλεγχος και η ενδεχόμενη ρύθμιση του διάκενου των βαλβίδων και η αντικατάσταση των μπουζί προγραμματίζονται κάθε 60.000 χλμ., όσο μιάμιση φορές η περίμετρος της γης!